Technická podpora
Ako postupovať
pri internetovom výpadku
- Reštartujte prijímacie zariadenie (anténu). Na 1 minútu vypojiť z elektrickej siete.
- Skontrolujte si, či máte všetky káble od internetového zariadenia zapojené správne
- Reštartujte si svoj počítač
- Ak to nepomôže, nahláste internetový výpadok na našom čísle pre hlásenie internetových porúch.
Vaše nahlásené internetové výpadky, problémy a poruchy sa snažíme riešiť štandardne do troch pracovných dní, pokiaľ nemáte zvolený iný spôsob výjazdu.
Balíčky servisných výjazdov si môžete pozrieť v časti INTERNET po kliknutí na Servisné poplatky.
Oznam EU parlamentu:
Poskytovateľ je povinný poskytovať službu v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2015/2120 z 25. novembra 2015, ktorým sa ustanovujú opatrenia týkajúce sa prístupu k otvorenému internetu (ďalej len „Nariadenie“) s cieľom zabezpečiť Účastníkovi prístup k otvorenému internetu.